Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi Açıldı
"Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920" İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik'in katıldığı törenle hizmete açıldı.Açılış programına İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik'in yanı sıra Kütahya Valisi Musa Işın, Yeşilay Genel Başkanı Mehmet Dinç, il protokolü, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, Yeşilay gönüllüleri...
Haberi Oku